Ventilek senzor TPMS/RDKS - VDO S180052094 - Citroen, Mitsubishi, Peugeot - 4250C477, 6000622152
793 Kč
cena bez DPH: 655,37 Kč
cena v EUR: 32,24 €
Kód: | S180052094Z | Výrobce: | TPMS/RDKS |
---|
Máte dotaz? Klikněte a zeptejte se nás...
• Použití - vozidla:
CITROEN C4 Aircross (B) od 2012.05 do 2018.02
CITROEN C-Zero (1) od 2014.10
FIAT FULLBACK (KT0T) od 2016.06
MITSUBISHI ASX (GAO) od 2014.08
MITSUBISHI ECLIPSE CROSS (GK0) od 2017.11
MITSUBISHI i-MiEV (HAV;HA0) od 2014.07 do 2016.12
MITSUBISHI L200 (KJ0T) od 2015.07
MITSUBISHI LANCER (CY0) od 2014.08
MITSUBISHI LANCER Sportback (CY0) od 2014.08
MITSUBISHI OUTLANDER (CW0;GF0) od 2014.07
PEUGEOT 4008 (B) od 2014.06
PEUGEOT iOn (1) od 2014.06
• Alternativní a OE čísla:
iM 2116, 1612477080, 4250C477, 4250F1871, 6000622152, S180052094
• TPMS informace:
Před-programovaný: ANO, originální OE položka
Spárování s vozidlem: přes diagnostiku => přidání senzorů do registru vozidla jako druhá sada senzorů. Poté v případě přezouvání (léto-zima, zima-léto) pouze reset pomocí palubního počítače => již není potřeba na diagnostiku.
• Spárovací info k TPMS:
SPÁROVACÍ INFO PODLE OBDII/TRIGGER (MIT-3)
(vyžaduje diagnostický přístroj na TPMS)
1. Pokud používáte programovatelné senzory, použijte prosím funkci klonování/kopírování, pokud je podporována.
2. V opačném případě zkontrolujte před spuštěním, zda nástroj TPMS podporuje propojení OBD s vozidlem a zda je k dispozici druhý aktivační nástroj.
3. Pokud by druhé zařízení není k dispozici, senzory mohou být aktivovány změnou tlaku v pneumatikách. Nafoukněte pneumatiky na správný tlak + 0,5 baru.
4. Načtěte si všechny ID senzorů pomocí nástroje. Připojte nástroj TPMS k portu OBDII v autě.
5. Otočte klíčkem na zapalování(vypnutý motor).
6. Aktivujte senzory buď pomocí 2. spouštěcího nástroje, nebo ubráním tlaku v pneumatikách. Začněte levou přední stranou, následně PP, PZ a LZ.
7. Aktivace upuštěním tlaku může trvat až 10 sekund než senzory zareagují.
8. Vypněte zapalování a odpojte zařízení z vozu.
9. Kontrolka TPMS by měla zhasnout. Nafoukněte pneumatiky na tlak uvedený na štítku.
10. Následně nastavte nový tlak pneumatik v palubním počítači.
11. Pokud toto nefunguje, auto se bude muset odvézt dealerovi k vyresetování.
Výhody OE senzory
+ specifická konstrukce senzoru dle konkrétního vozu
+ rychlá a jednoduchá instalace
+ není nutné programování senzoru (v některých případech je nutné pouze spárování)
NEPŘÍMÉ SYSTÉMY TPMS
- Odhad tlaku v pneumatice nepřímo sledováním rychlosti otáčení jednotlivých kol a dalších signálů. Většina systémů používá pouze signály snímače rychlosti otáčení kola.
- Vizuální a/nebo akustické varování v případě odhadu poklesu tlaku.
- Systémy předpokládají, že řidič musí ručně správně nastavit tlak za studena doporučený OEM.
PŘÍMÉ SYSTÉMY TPMS
- Senzory jsou nainstalované na každé pneumatice, měří přesný tlak, teplotu senzoru. Tyto informace jsou předány řidiči pomocí přístrojové desky.
- Kromě možnosti mít neustálé informace o tlaku, může řidič obdržet také vizuální a/nebo akustické varování, pokud je zjištěn pokles tlaku již od 0,015 bar.